Solni cvet Suho sadje Suho sadje je bolj zdravo od sladkorja in se uporablja v presnih sladicah

Suho sadje je bolj zdravo od sladkorja in se uporablja v presnih sladicah



Suho sadje je nepogrešljiva sestavina, ki je potrebna pri pripravi presnih sladic, ki so postale priljubljene šele v zadnjih letih. Prej so bile bolj domena vegetarijancev in veganov ter vseh tistih, ki prisegajo na alternativen načine prehrane. Sedaj pa postajajo vedno bolj priljubljene tudi pri vseh tistih, ki se želijo, ki se želijo zdravo prehranjevati. Zdravo suho sadje, ki nima nobenih konzervansov, je tista oblika shranjevanja sadja, ki poleg zamrzovanja omogoča sadju, da se v njem ohrani kar največ vitaminov in mineralov. Suho sadje je tudi zelo okusno, saj ohrani svojo aromo in vonj kot ga ima sveže sadje. Velikokrat je v kombinaciji z različnimi oreščki odlično namesto nezdravih sladkarij, ki jih je v vsaki trgovini na pretek.

Nekaterim se zdi suho sadje manj sladko od čokolade in bonbonov. Lahko pa vam zatrdimo, da se okus za sladko zelo hitro spremeni ob zmanjševanju sladkorja v vsakdanji prehrani. Strokovnjaki priporočajo, naj bi človek dnevno zaužil največ petindvajset gramov sladkorja. Ta količina je zelo hitro presežena, če sladkor dodajamo kavi ali čaju oziroma, če pijemo pijače z dodatkom sladkorja. Pozorni moramo biti tudi na sladkor, ki je prisoten v sadju. Zavedati se moramo, da ima suho sadje še višjo vsebnost sladkorja, zato velja biti zmeren pri njegovem uživanju. Priljubljeno suho sadje so suhe fige, slive, datlji, rozine, brusnice ter jabolčni krhlji. Še zlasti priljubljeno je v spremljavi z različnimi vrstami oreščkov.

Bio suho sadje ima prednost pred običajnim suhim sadjem, saj ne vsebuje nobenih konzervansov ter ga pred uporabo ni potrebno namakati. Vendar pa z namakanjem izgubimo tudi precej koristnih snovi. Čeprav je suho sadje precej sladko, pa ni tako škodljivo za telo kot bel sladkor. Vzrok za to tiči v vlakninah, ki ga ima suho sadje v obilju. Vlaknine v suhem sadju pa preprečijo, da v telesu po zaužitju suhega sadja ne pride do hitrega porasta glukoze v krvi, saj vlaknine upočasnijo absorpcijo v črevesju.

Suho sadje je zato odlična hrana za hujšanje, ki jo lahko zobate med dnevom, ko vas zgrabi lakota, ali jih vmešate v navaden jogurt ali ovsene kosmiče, ki jih pojeste pri zajtrku. Suho sadje lahko s pridom uporabite tudi pri pripravi različnih sladic in z njimi nadomestite uporabo sladkorja. Nad tovrstnim pecivom bodo zelo navdušeni tudi vaši najbližji, ki si bodo nedvomno zaželeli, da bi ga pripravili večkrat. Če želite biti kreativni v kuhinji, je suho sadje odlična sestavina, ki vam omogoča prav to.